WIE ZIJN WIJ?

VZW Vespaclub Mechelen aan de Maas (sinds 2007) is een gezellige club van mensen die samen leuke ritten maken doorheen het ganse land en soms ook ver daarbuiten.  In de winterperiode spreken we graag af voor onze wekelijkse koffieklatsj in ons clublokaal.

Gezelligheid is dan ook onze grootste troef.

Ons jaarprogramma voorziet ook altijd een aantal klassiekers zoals onze eigen Wespenrit in juni, een Vespaweekend, de Vesapzoektocht, de vrouwenrit, een picknickrit, een cultuurrit, ...

In onze agenda kan je alvast een groot deel van onze evenementen terugvinden.

De nieuwe inschrijvingen voor het jaar 2024 zijn van start gegaan.  Indien je graag je lidmaatschap wenst te verlengen of je wilt graag een nieuw lid worden van onze club, vul dan ons contactformulier in of stuur een mail naar vcmechelenadmaas@gmail.com

Het lidgeld bedraagt € 25,00 per jaar. Je komt terecht in een leuke groep en wordt op de hoogte gehouden van al onze ritten en evenementen waar je aan kan deelnemen.

Heb je nog vragen of wens je kennis te nemen van ons intern reglement? Stuur dan gerust een mail naar vcmechelenadmaas@gmail.com

Een voorproefje van ons jaarprogramma ga je alvast terugvinden in onze agenda.